Small Property Operational Management

Τα καταλύματα μικρής δυναμικότητας αντιμετωπίζουν μεγαλύτερες δυσκολίες στην διαχείριση τους. Ο μικρός σχετικά αριθμός δωματίων που διαθέτουν και η έλλειψη πληθώρας τμημάτων απαιτούν συνεργάτες με τεράστια εμπειρία και εξειδίκευση στον τρόπο λειτουργίας τους. Τα έξοδα θα πρέπει να ισορροπούν με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να μην παρουσιάζεται έλλειψη στην παροχή των υπηρεσιών στον πελάτη. Το πλάνο πωλήσεων αλλά και η διαχείριση των κρατήσεων από την άλλη θα πρέπει να γίνονται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε όλοι οι προμηθευτές της επιχείρησης να είναι ευχαριστημένοι, όλοι οι πελάτες που μας τιμάνε με την επιλογή τους να φεύγουν απόλυτα ικανοποιημένοι και ταυτόχρονα να αποφεύγονται πρακτικές παλιότερων δεκαετιών οι οποίες δυστυχώς ακόμα και σήμερα εμφανίζονται, όπως είναι τα over booking!

Στην Εταιρεία μας παρουσιάζουμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο διαχείρισης μικρών καταλυμάτων με συγκεκριμένες στρατηγικές τις οποίες εφαρμόζουμε και με απτά αποτελέσματα για τον επιχειρηματία από την πρώτη κιόλας χρονιά.

Ενδεικτικά μπορούμε να σας αναφέρουμε τις πολιτικές που υλοποιούμε σε ότι αφορά τα τμήματα κρατήσεων & πωλήσεων.

ΤΜΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ – ΥΠΟΔΟΧΗΣ

  • Σχεδιασμός εγχειριδίου πολιτικών και διαδικασιών τμήματος.
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση προϋπολογισμού τμήματος.
  • Αναλυτική κοστολόγηση λειτουργικών εξόδων τμήματος.
  • Σχεδιασμός και εφαρμογή reports οικονομικών.
  • Αξιολόγηση και επαναπροσδιορισμός τιμών στα δωμάτια ανά αγορά. Προτείνουμε τον σχεδιασμό διαφορετικών τιμών ανά κατηγορία «πελατών – αγορών».
  • Σχεδιασμός εμπορικής πολιτικής καταλύματος ανά σαιζόν, ανά τύπο δωματίου και περαιτέρω ανάπτυξη με νέες προσθήκες.
  • Σχεδιασμός και εφαρμογή συστήματος και διαδικασίας κρατήσεων.
  • Ανάληψη κεντρικής διαχείρισης κρατήσεων της επιχείρησης με συγκεκριμένες διαδικασίες και συστήματα ελέγχου. Εφαρμόζουμε σύνδεση του ξενοδοχειακού προγράμματος των κεντρικών της Αθήνας με το κατάλυμα και όλες οι κρατήσεις γίνονται από το εξειδικευμένο προσωπικό της Αθήνας. Έτσι επιτυγχάνεται καλύτερος έλεγχος, με συγκεκριμένες διαδικασίες, που έχουν ως αποτέλεσμα περισσότερο ελεύθερο χρόνο για το προσωπικό της υποδοχής, να συγκεντρωθεί στην εξυπηρέτηση των πελατών και στις πωλήσεις. ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ
  • Σχεδιασμός ειδικών εντύπων προσφορών, τηλεφωνικής και γραπτής διαδικασίας στην επικοινωνία με τους πελάτες.
  • Θέτουμε σε εφαρμογή νέες στρατηγικές, καθώς και την είσοδο του καταλύματος στην αγορά των online καναλιών.
  • Κεντρική διαχείριση  με καθημερινή παρακολούθηση, όλων των online συστημάτων κρατήσεων.  Καταρτίζουμε και εφαρμόζουμε  διαδικασία παρακολούθησης και διαχείρισης ώστε σε καθημερινή βάση να μπορούμε να προλαμβάνουμε το over booking και να είμαστε πάντα πρωτοπόροι στις έκτακτες προσφορές, με στόχο την αύξηση του τζίρου. Η Εταιρεία θέτει σε λειτουργία και παραχωρεί το πρόγραμμα Channel Manager μέσα από το οποίο θα ενημερώνονται αυτόματα όλα τα κανάλια χωρίς να κινδυνεύει η διαθεσιμότητα του καταλύματος. ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ
  • Σχεδιασμός διαδικασιών ελέγχου στον καθαρισμό των δωματίων.
  • Συνεργασία τμημάτων υποδοχής και καθαρισμού με σωστή παρακολούθηση.
  • Αξιολόγηση συνεργατών και προμηθευτών του τμήματος, εστιάζοντας στην καλύτερη ποιότητα και φυσικά στην καλύτερη τιμή.

ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ – MARKETING

  • Αναλαμβάνουμε την διεύθυνση του τμήματος πωλήσεων με συγκεκριμένες διαδικασίες και συστήματα ελέγχου.
  • Σχεδιασμός εγχειριδίου πολιτικής και διαδικασιών του τμήματος.
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση του προϋπολογισμού πωλήσεων.
  • Σχεδιασμός και εφαρμογή των reports των οικονομικών.
  • Υλοποίηση κεντρικών πωλήσεων μέσω των κεντρικών μας γραφείων στην Αθήνα αλλά και σε τοπικό επίπεδο ανάλογα με το που βρίσκεται το κατάλυμα.
  • Περαιτέρω ανάπτυξη συνεργασιών με μια σειρά από online συστήματα, ώστε να έχουμε πρόσβαση στο μεγαλύτερο δυνατό δίκτυο και να λαμβάνουμε τους μέγιστους δυνατούς τζίρους.
  • Περαιτέρω ανάπτυξη συνεργασιών με Tour Operators του εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού, απευθείας χωρίς την παρουσία μεσαζόντων. Στοχεύουμε συγκεκριμένα, γι’ αυτό και αποδίδουμε στην επιχείρηση συγκεκριμένους οικονομικούς στόχους.
  • Αξιοποίηση ενός αυτόνομου δικτύου πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, μέσω Affiliation σε παγκόσμια δίκτυα.
  • Αξιοποίηση του υπάρχοντος αλλά και του μελλοντικού πελατολογίου, καθώς και σχεδιασμός προωθητικών ενεργειών.
  • Προτάσεις για τον σχεδιασμό ιστοσελίδας του καταλύματος ή αναβάθμιση υπάρχουσας.

Όλα τα παραπάνω, αποτελούν μερικούς μόνο από τους τομείς, που αναλαμβάνουμε να υλοποιήσουμε σε μικρές μονάδες. Αντιλαμβανόμαστε τις ανάγκες της επιχείρησης, γι΄αυτό και προτείνουμε συγκεκριμένους τρόπους, για την περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησης, σε ένα βάθος τριετίας και όχι μόνο περιστασιακά για την επόμενη χρονιά!

Μπορείτε να ενημερωθείτε από την Διεύθυνση της Εταιρείας μας, αναλυτικά, για το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών μας. Στόχος μας, είναι η δημιουργία και η εφαρμογή ενός ξεκάθαρου πλάνου, με σίγουρες κινήσεις, το οποίο θα δώσει στο κατάλυμα την δυνατότητα ν’ αναπτυχθεί επάνω σε σταθερές βάσεις.